BUXLEANDER

De obicei evit pe cat posibil aceste bux-uri, pe care trebuie sa investesti intai si dupa sa primesti banii daca nu cumva e scam. Nu spun ca toate sunt scam dar eu unul nu am incredere in ele. Sunt inscris pe 3 astfel de bux-uri ca referal dar am avut marea surpriza sa fiu platit de 2 ori de acest site  BuxLeader pe care nu se cere sa investesti. Daca am  vazut ca adminul e serios si are nenumarate plati zilnice am investit 50 $ cumparand upgrade ultimate pentru 3 luni si 24 referali pentru 3650 zile, la pretul de 0.80 $ un referal.

Din investitie am recuperat 10$ si mai am inca 2 luni jumatate si pentru a castiga si ceva bani in plus. Pe zi poti castiga in jur de 0.14 – 0.20 $ plus 0.01 $ per click de la referali tai.
cine doreste de aici se poate alatura

Plata se face in termen de 24 ore, dar eu am primit cele 2 plati in mai putin de o ora.
Cam atat despre BUXLEADER. E adevarat ca e cam putin dar ma limitez la ceea ce stiu sigur despre aceste site-uri
care platesc.
Voi continua sa va informez numai despre site-uri care platesc, nu despre cele care sunt scam s-au care de la inceput vor sa dea tepe pe bani nostri
Multumesc si spor la clickuri

Leave a comment